Sorceress - Buildy - Meteor

Specializuje se převážně na fire skill Meteor. Tento skill má však nějakou tu dobu sesílání, takže je dobré používat například ještě Fire Ball mezitím, než zakouzlíte znova Meteor. Specializace na jeden obor má svoji výhodu i nevýhodu.

Výhoda:

  • Je silnější než kdyby měla specializace na více oborů.

Nevýhoda:

  • Monstra jsou immuní a tudíž jim to neubere ani jeden život.

Dá se však koupit žoldák z 2. aktu na Nightmare (defense) a dát mu do zbraně runové slovo Infinity (Polearm: Ber, Mal, Ber, Ist). Je drahé ale má v sobě mimo jiných výborných věcí ještě level 12 Conviction auru, která snižuje resistence (odolnost) všem nepřátelům v okolí. Pro kouzelnici se specializací na jeden obor se to vyplatí.

Skilly

  • Fire bolt: 20
  • Fire Ball: 20
  • Meteor: 20
  • Inferno: 20
  • Fire Mastery: 20
  • Warmth: 5
  • Blaze: 1
  • Fire Wall: 1
  • Telekinesis: 1
  • Teleport: 1
  • Static Field: 1

Dohromady je 110 skill pointů. Musíme však započítat Den of Evil (Normal, Nightmare i Hell, po 1 bodu = 3) Radament (Normal, Nightmare i Hell, po jednom bodu = 3) a Izuala (Normal, Nightmare i Hell, po 2 bodech = 6). Lvl 99 → 98 skill pointů + 12 = 110

Vlastnosti

  • Síla – Jen na vybavení, víc ne. Podle toho jaké jste schopni sehnat věci. Ale taková síla 100 (přibližně) se hodí. Třeba na Spirita ve štítě potřebujete něco kolem 130. Existují ale i věci, které sílu přidávají. Takové Sigon’s rukavice dávají +10 strenght.
  • Obratnost – Sem nic.
  • Vitalita – Zbytek sem
  • Energie – V single playeru takových 10–20 bodů. V multi playeru nic.

Strategie

Začínáte Fire Boltem. Na levelu 12 dostanete Fire Ball tak používejte jeho. Na levelu 24 dostanete Meteor, ale to musíte mít postupové body v Infernu, Blazu a Fire Wallu. Začneme skillem do Warmthu, protože +1 fire bolt máme v holi. Pak zvyšujeme Fire Bolt do té doby, než budeme moci Fire Ball. Na levelu 21 dáme 1 bod do Inferna, na levelu 22 do Blaze, na levelu 23 do Fire Wall a na levelu 24 dostanete Meteor. Potom ho vylepšíme jak je to jen možné. Potom to samé uděláme s Fire Ballem a s Fire Boltem. Potom přijde na řadu Fire Mastery a nakonec Inferno s Warmthem. Mezitím si podle potřeby dáme 1 bod do telekineze – nejlépe na 17. levelu a na 18. můžeme teleport.

Na závěr ještě ke strategii hraní. Vaší hlavní zbraní bude Meteor (samozřejmě až po jeho dosažení – 24 level). Sešlete Meteor a když bude potřeba, rychle zakouzlíte 2–3 Fire Bally, které taky nejsou zrovna slabé. Nebo také můžete zakouzlit Meteor, odteleportovat se pryč a znova zakouzlit Meteor atd.

Autor: Restecpa