Sorceress - Buildy - HC Hydraorb

Hrát za kouzelnici na HC je docela problém, protože se k ní nesmí prakticky nikdo dostat.

Rozhodně bych nepodceňoval pomocníka, doporučuji defendora z druhého města, protože sorcce zvyšuje defens a může nosit velkou škálu obouručních zbraní a má dobré podmínky pro nošení kvalitního brnění. Já jsem zvolil kombinaci runových slov. Jako zbraň má halapartnu (může být i kopí…) s runovým slovem „Breath of the dying“ – doporučuji si počkat a runy nacpat do zbraně s vysokým základním dmg (např. u kopí si raději počkejte na lance a necpěte to do piku). Runové slovo do brnění rozhodně doporučuji „Stone“ – jde zde zejména o dfns a resistence, takže minimálně ornate plate (brnění s vyšším základním dfns by však bylo rozhodně lepší, např. ancient armor). Co se týká helmy, rozhodně nikdy u supporta neskládejte „Dellirium“, protože pokud ho monstra změní ve fetiše, můžete tak vypnout a zapnout hru, aby se znovu změnil – nebo ho nechte zabít:). Support je pro sorcku nezbytný zejména v hellu, protože pokud narazíte na monstrum imunní proti coldu a firu, musí tento problém vyřešit za vás.

Skilly

Teď k samotné postavě: Ze startu hodně bodů vrážejte do many a do skillu warmth (tak 7–8 bodů stačí, pak zvýšíte předměty s +all skills). Pokud nemáte dostatek many, nelikvidujete – pokud ovšem nechcete vyloženě někoho umlátit stafkou. Zpočátku stačí používat kouzla s hůlky, ale později už musíte mít něco namaxováno. Nejprve si maxujte cold spells – nutnost v třetím městě, kde jsou všichni spíš rezistentní proti ohni – blizzard výborně působí i na Diabla. Fire spells maxujte až později – i když pár bodů do fireballu taky neškodí – zejm. na Andariel a Duriela.

Už od začátku si rozmyslete, co za spelly budete používat. Měli byste se k nim systematicky dopracovávat. Moje doporučení:

  • Cold Mastery – ultimátkou je frozen orb, protože není tak pomalej jak blizzard, sice dává menší dmg ale má větší rozptyl a castí se rychleji. Namaxujte jen frozen orb, protože 2% z ice boltu mají jen minimální navýšení a cold mastery není až tak nutný. Ve finále cold spelling používejte jen na zpomalování, nebo proti monstrám, který jsou imunní proti fire spells.
  • Fire Mastery – ultimátkou je hydra – ze startu dávejte body do fireballu a fireboltu, pak maxujte samotnou hydru – dmg jde dostat i na 15kil, pokud máte dost věcí na +all skill a pár bodů ve fire mastery.

Vlastnosti

Dávejte body do vitality, zejména. Co se týká many, dejte tolik bodů, aby měla na kouzlení, pak manu navyšte předměty a zajistěte si dostatečný regen, skill warmth by měl ze startu stačit. Do síly dejte jen tolik bodů, aby mohla nosit slušné brnění. Na přesnost se vykašlete, je vám na nic. Hlavně Vitalita, vitalita a vitalita – mnohokrát vám výše vašich životů zachrání život.

Zpomalte monstra frozen orbem a postavte hydry, špinavou práci udělají za vás. Pokud v hellu narazíte na monstra s imunitou proti coldu, postavte hydry a s monstry se v jejich blízkosti hoňte, časem padnou.

Vybavení

  • Helma – „Delirium“ – +2 to all skills
  • Brnění – „Enigma“ – +2 to all skills
  • Stafka – obouruční, unikátní – dávají od +1 to all skills do +5 to all skills
  • Boty – unikátní „infernostride boots“ (pro sorcku asi nejlepší)
  • Opasek – žádný konkrétní není nutný – mějte dost místa na flašky, já volím opasek s body do energy nebo vitality
  • Rukavice – platí to stejné jako u opasku
  • Prsteny – nejlépe dva Stone of Jordan, každý dává procentuální bonus do many a +1 to all skills
  • Amulet – Mara´s caleidoscope – dává bonus do resistencí a +2 to all skills

Ve finále může mít postava až +13 to all skills, což vám zajišťuje dostatečný dmg kouzel a hlavně pokud si vytvoříte nějaké nové kouzlo, máte ho skoro na maxu, což se vyplatí.

Sorceressce lze poskládat také komplet Tal Rasha, ten však nedoporučuji, protože nedává tolik bonusů do skillů, ale výhodou je to, že můžete nosit štít, což vám umožní dodat body do rezistencí. Problém je v tom, že ho asi nedoskládáte, je docela vzácný.

Strategie

U kouzelnice buďte neustále opatrní, nejlepší strategie je, když budete umisťovat hydry na nejvzdálenější viditelná místa. Jasný, pokud je někdo imunní vůči ohni, neuškodí jim to, ale aspoň budete informováni o přítomnosti monster a nevběhnete tak do pasti. Doporučuju také utíkat cestou, kterou jste se prosekali, zamezíte tak nepříjemnému překvapení. Neustále mějte u sebe dostatek peněz na pomocníka a nepodceňujte jeho vybavení, rozhodně nikdy nekupujte kouzelníka nebo lučištnici, jsou na houby a sorcce nijak nepomůžou. Nelezte z města bez pomocníka, mějte ho neustále u sebe!

A rada nakonec, pokud máte strach, nehrejte HC, ale za ten adrenalin to rozhodně stojí.

Autor: DamageDeath