Necromancer - Buildy - Spiritmancer

 

Spiritmancer je nekromant specializující se na magii. Velmi dobře se s ním dají likvidovat bossové a s normálními monstry si poradí taky skvěle, a dle mého se hodí zejména pro začátečníky.

Statistiky

  • Síla – Kolem 100 abodů vám stačí na většinu potřebných předmětů s +x k síle, takže se nemusíte bát, že byste jí měli málo.
  • Obratnost – Je vám celkem na nic. Tak 50 je ideální, pokud chcete maxovat blok, jděte dále.
  • Vitalita – 100 je takové ideální, klidně i méně, nemálo předmětů přidává životy.
  • Energie – Spiritmancer je bez many jako ryba na suchu, to je prostě základ.

Existují sice lidé, kteří si do Energie u Spiritmancera nedávájí a sbírají manu z předmětů, ale mně se to celkem nevyplatilo. Sem dávejte alespoň 2 body za úroveň. Čím víc, tim líp!

Dovednosti

Jedová & kostěná kouzla

Zuby – 20
Hlavně kvůli synergii

Kostěné Kopí – 20
Ačkoliv má menší poškození než Kostěný duch, jeho výhodou je že nezasáhne jen jeden cíl, a hodí se tak na houfy nepřátel(o kterých zejména na obtížnosti Hell není nouze)

Kostěný Duch – 20
Sice není tak účinný jako některá útočná kouzla jiných postav, ale zase narozdíl od nich se navádí na cíl, případně pokud jej vystřelíte „do prázdna“, najde si svůj vlastní cíl, a je to hlavní útočná síla Spiritmancera. Ale je docela náročný na manu, tak pozor.

Kostěné Brnění / Kostěná stěna (věznice) – 1
Můžete dát do každého po jednom bodu, oboje se celkem hodí, brnění pohlcuje část fyzického zranění, a stěna/věznice zabraňuje nepřátelům se k vám dostat, a pohlcuje například i některá kouzla(např. Diablovo Red Lightning Inferno). A hodí se pokud zrovna rychle potřebujete zabránit nepřátelům se k vám dostat.

Vyvolávací kouzla

Hliněný golem – 1
Má vynikající vlastnost zpomalit nepřátele, což v kombinaci s prokletím Sešlost zapříčiní to, že se nepřátelé téměř nebudou pohybovat, nemluvě pokud je navíc ještě někdo zmrazí. Pak se z dotyčného stane bezmocný cíl pro vaše Kostěné duchy. Hodí se téměř výhradně na bossy.

Mistrovství vyvolávání golemů – 5
Zvyšuje golemům život, bezva věc dejte 5, klidně i víc bodů, podle nálady, ale nezapomeňte, že budete mít v pozdějších částech hry věci s +x k dovednostem, takže je to podle mne akorát.

Vzkříšení – 1
Jeden bod, platí to samé jako u výše zmíněného mistrovství vyvolávání golemů, tj. časem by jste měli mít více věcí s +x k dovednostem. Prokletí

Sešlost – 1
(viz.popis u Hliněného Golema)

Snížení odolnosti / Vysátí života / Posílení škod – 1
Tato prokletí se hodí na podporu spolubojovníků, zejména snížení odolnosti je vynikající pokud hrajete s nějakým druidem, kouzelnicí, nebo podobnou elementární havětí, ale i sami jej oceníte, jelikož snižuje i odolnost na magii, tudíž i Kostěný Duch bude způsobovat větší poškození. Vysátí života a Posílení škod naopak ocení Barbaři a prostě všichni kdo bojují nablízko, včetně žoldáků. Ale samozřejmě jej využijete i v sólo hře.

Žoldáci

Máte na výběr hlavně mezi Žoldákem z druhého aktu, či ledovým Železným vlkem z aktu třetího.

Strategie

Strategie je prostá a jednoduchá. Ve předu bude váš žoldák, golem a případní oživenci, a vy mezitím budete nepřátele likvidovat z dálky kostěným duchem/kopím. To vše za pomocí prokletí jako Sešlost, Vysátí života(s tím je váš žoldák téměř nepřemožitelný) a nebo Snížení odolnosti. Hlavně mějte vždy při ruce nějaký ten manový lektvar, jelikož Spiritmancer je manově docela dost náročný.

Pár slov závěrem

Spiritmancer je takový nijak zvlášť výrazný build, ale je to taková „tutovka“ vždy víte, co od něj můžete očekávat, ale i tak si s ním užijete zábavu.

Autor: Gulde